در روزهای گرم تابستان، بسیاری از مردم به دنبال جایی گرم و دلنشین برای گذراندن تعطیلات خود هستند. در گرجستان تعداد قابل توجهی استراحتگاه‌ کوهستانی و ساحلی وجود دارد که می‌توان اوقات خوشی را در آن‌ها سپری کرد؛ سفرزون در این مطلب برای علاقه‌مندان طبیعت که علاقه‌‌ی بیشتری به طبیعت‌های بکر و دست نخورده دارند لیستی از آبشارهای معروف گرجستان را جمع‌آوری کرده که در ادامه‌ی مطلب با مجله ی گردشگری سفرزون می‌توانید درباره آبشارهای معروف گرجستان و زیبایی‌های منحصر به فرد آن‌ها بیشتر بخوانید.

آبشار لِگتاخوی ، حمام گوگرد تفلیس

The Legvtakhevi Waterfall یکی از آبشارهای معروف گرجستان که خنک و زیباست

The Legvtakhevi Waterfall یکی ازآبشارهای معروف گرجستان که خنک و زیباست

یکی از آبشارهای معروف گرجستان ، دره‌ی لِگتاخوی با یک آبشار زیبا است که در مرکز تفلیس قدیم قرار دارد؛ نزدیک‎ترین مکان برای آن‌که اوقات لذت بخشی را در آن‌جا سپری کنید. لِگتاخوی یکی از قدیمی‌ترین مناطق تفلیس است که به حمام گوگرد مشهور است. نام این منطقه از درختان انجیر می‌آید و به دره‌ی درختان انجیر ترجمه می‌شود زیرا در این مناطق درختان انجیر بسیاری وجود دارند. این‌جا در بین گردشگران بسیار محبوب است، به خصوص در فصل تابستان که هوای بسیار خنکی دارد.

نکته‌ی قابل توجه آن است که حمام‌های گوگرد در کنار آبشار قرار دارند و پس از گشت‌و‌گذار در این مناطق می‌توانید از حباب‌های احیاشده و آرامش‌بخش این حمام‌ها لذت ببرید. رودخانه‌ی «سوکیسیسکالی» که از باغ گیاه‌شناسی سرچشمه می‌گیرد آبشار این منطقه ایجاد می‌کند. این منطقه ترکیبی است از آبشار و صخره‌های مرتفع. می‌توانید یکی از بهترین روزهای تابستانی خود را در این مناطق سپری کنید.

آبشار اونیور در میان آبشارهای معروف گرجستان

Oniore Waterfall and Toba cave آبشار گرم در ورودی یک غار زیبا

Oniore Waterfall and Toba cave آبشار گرم در ورودی یک غار زیبا

یکی دیگر از مکان‌های فوق‌العاده زیبای دره‌ی طوبا و آبشار اونیور در ناحیه‌ی شهر مارتویلی در ناحیه‌ی سمگرلوزمو اسوانیتی گرجستان است. دره‌ای عمیق که ۶۸۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد. یک رودخانه‌ی زیرزمینی در ۷۰ متری ورودی این غار وجود دارد جایی که ارتفاع سقف آن ۳۰ متر است. رودخانه‌ی زیرزمینی‌ که از دل غار بیرون می‌آید آبشار ۶۷ متری اونیور را شکل داده است.

برای  بلیط هواپیما و رزرو تور گرجستان به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری آبشار ,گرجستان ,معروف ,مناطق ,آبشارهای ,منطقه ,معروف گرجستان ,آبشارهای معروف ,درختان انجیر ,آبشار اونیور ,حمام گوگرد ,آبشارهای معروف گرجستان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حالا خبر سئو و تولید محتوا اداره استاندارد آبادان هر روز بیا یونیت دندانپزشکی ورزش 97 ثبت بینش 7172