برای دیدن جاهای دیدنی بدروم از کجا شروع کنیم؟

برای سیر و سیاحت در بدروم باید از خلیج‌ها، ساحل‌‌ها و کناره‌ی دریا شروع کنید. این‌جا بکرترین ساحل ترکیه را دارد. شن‌هایی واقعا سفید و دریایی اژه‌ایی باستانی روبه‌روی شماست. پس تا جایی که ممکن است باید در کنار آن لذت ببرید.

خلیج باربوسا ؛ شفاف‌تر از آینه، آبی‌تر از آسمان

جاهای دیدنی بدروم | خلیج باربوساجاهای دیدنی بدروم | خلیج باربوسا

منظره‌ی دریا از این ساحل سنگی بسیار چشم‌نواز است. پانورامایی نیلگون منظره‌ را به‌شدت تماشایی می‌کند، نقطه‌ای دنج در جنوب شرقی بدروم که با اتومبیل در مدت ۲۰ دقیقه می‌توان به آن‌جا رسید. تا قبل از احداث هتل «کمپینسکی» در سال ۲۰۰۵، تغییرات و توسعه فضای مدرن پایش به این ساحل نرسیده بود، اما امروز بخش‌های مختلفی به آن اضافه شده است.

این صدای دریای اژه را شفاف‌تر از همیشه می‌شنوید. باربوسا پر از سایه‌بان برای استراحت، محیط‌های حصاربندی شده و جایگاه‌های شنا است. شما می‌توانید لذت واقعی یک سفر دلچسب را در این ساحل بچشید. همان‌طور که گفته شد هتل‌های زیادی در این منطقه وجود دارد که همگی رستوارن‌هایی رو به دریا دارند. در این رستوران‌های می‌توانید هم دلی از عزا دربیاورید و هم نسیم خنک دریای اژه را روی صورت‌تان لمس کنید.

توربا ، زلال‌ترین آبی اژه جلوی روی‌تان

روستای توربا در بدروم

روستای توربا در بدروم

اگر ۱۰ دقیقه به سمت شمال روستای بدروم رانندگی کنید به روستای قدیمی «توربا» برمی‌خورید. روستایی که اغلب مردمانش ماهیگیر هستند و به همین حرفه شهرت دارد. روستای توربا در خلیجی زیبا قرار دارد که توسط تپه‌های سرسبز احاطه‌ شده است و نسیمی خنک و آرام به شما خوش‌آمد می‌گوید.

آب در این مکان به‌طرز چشم‌گیری آبی است، خصوصاً اگر از سنگ‌ریزه‌های ساحل به سمت شمال خیره شوید. می‌توان گفت مکانی شیک و در عین‌حال کم‌تر توسعه‌ یافته است که موجب شده مقصدی دوست‌ داشتنی ادامه مطلب.

برای  بلیط هواپیما تهران بدروم و رزرو تور بدروم به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری بدروم ,ساحل ,روستای ,توربا ,باربوسا ,دیدنی ,روستای توربا ,دیدنی بدروم ,جاهای دیدنی ,خلیج باربوسا ,جاهای دیدنی بدروم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ایران 18 بیقرارم ????SchoolCraft ???? قانع کردن دولت ایران وشما مردم سریال ها ی روز دنیا فلزیاب تصویری انتنی نقطه زن حرفه ای09909061300 بایکوت AbFar