«باتومی»، شهر بندری گرجستان، روی کرانه‌ی «دریای سیاه» قرار گرفته؛ فضاهای سبز، دریاچه‌ها و دیگر جاهای دیدنی شهر، بیش‌تر حال و هوای اروپایی دارد. باتومی به میدان‌های زیبایش معروف است؛ میدان‌هایی که هرکدام به‌تنهایی جذب‌کننده‌ی توریست هستند. در کنار ساختمان‌های زیبا و مدرن، ساختمان‌هایی قدیمی با سبک معماری قرن نوزدهم هم، وجود دارند؛ یک شهر مدرن و در عین حال نوستالژیک‌. اگر قصد سفر به گرجستان دارید، جاهای دیدنی باتومی را از دست ندهید. گشت‌وگذار در این شهر، فراموش نشدنی‌ترین روزهای سفر به گرجستان را برای‌تان می‌سازد.

 

جاهای دیدنی باتومی

هر کسی که به این شهر سفر کند، محال است سراغ بلوار باتومی نرود. این بلوار که اولین بار سال ۱۸۸۴ ساخته شده، امروزه با مسافت حدود ۶ کیلومتر، یک بلوار ساحلی به‌حساب می‌آید. این قسمت شهر با همه‌ی درخت‌ها، کافه‌ها و جاذبه‌های گردشگری، حس‌وحال زندگی و روح شهر باتومی را شکل داده. ساحل باتومی در فصل تابستان بسیار شلوغ می‌شود، اما باز هم تمیز و دیدنی‌ست.

جاهای دیدنی باتومی

تعدادی از جاهای دیدنی باتومی در قسمت شمالی این بلوار جاخوش کرده‌اند؛ چرخ و فلک «فریس» ادامه‌ی مطلب .

برای  بلیط هواپیما تهران باتومی و رزرو تور گرجستان به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری باتومی ,بلوار ,دیدنی ,جاهای دیدنی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نشر پرنیان دیلمان لنگرود بیاموز بانک تور لحظه آخری کیوان مجیدزاده | سایت رسمی کیوان مجیدزاده دستگاه کوچک با قیمت ارزان - مهرفوری شرکت هوداک سیستم فرتاک لوازم خانگی