با وجود آن‌که تنها چند مرکز بین‌­المللی در تفلیس وجود دارد، اما فضای شهری تفلیس فضایی پرجنب‌و‌جوش برای است. از بازارهای مجلل و مغازه‌­های مُد محلی تا صنایع دستی دست­‌ساز، همراه با مارک­‌های لوکس و ارزان تفلیس همه‌چیز برای در خود دارد. در این مطلب مجله گردشگری سفرزون بهترین مراکز پایتخت گرجستان را به شما معرفی می‌کند. با ما به مراکز تفلیس بیایید تا در سفر به این شهر از های خارق‌العاده لذت ببرید.

مرکز تفلیس، جایی برای و سرگرمی

Tbilisi Mall یکی از قدیمی‌ترین مراکز  تفلیس Tbilisi Mall یکی از قدیمی‌ترین مراکز تفلیس

مرکز تفلیس اولین مرکز زیبایی بود که در خروجی غربی شهر افتتاح شد. این مرکز از طریق مینی­بوس­ قابل دسترسی است. مرکز تفلیس که چهار طبقه دارد دارای بیش از ۱۳۰ گاه از مارک‌­های معروف دنیاست. رستوران­، گاه هایپرمارکت، کتابی، دفاتر بانک، داروخانه، کافه و سینما از دیگر مکان‌های تفریحی مرکز تفلیس است. سرزدن به این گاه در میان مراکز تفلیس می‌تواند هم تجربه‌ی داشته باشد و هم تفریح و سرگرمی. رفتن به این گاه را از دست ندهید.

در کنار می‌توانید خود را سرگرم کنید و در فودکورت غذاهای مختلفی بخورید. همچنین می‌توانید کودکان خود را با پارک بازی سرگرم کنید. البته گاه‌های اوت‌لت چندانی در این گاه وجود ندارند اما می‌توانید همه‌ی برندها را در یک مکان پیدا کنید.

یکی دیگر از مرکز تفلیس که بسیار بزرگ و زیباست، مرکز «ایست پوینت» است. این گاه در خروجی شرقی شهر قرار دارد. این مرکز شکلی متفاوت از یک مرکز سنتی ادامه مطلب.

برای  بلیط هواپیما و رزرو تور گرجستان به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری مرکز ,تفلیس ,گاه ,مراکز ,می‌توانید ,مرکز , تفلیس ,مراکز ,برای ,سرگرم کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مودفا4 آموزش آرایشگری راهنمای خرید پاور بانک پدیده عرش نوین اخبار ژنراتور و موتور برق تکنولوژی دنیا